Re: [BOG] Nogle tanker om autoconf

On Thu, 21 Aug 2003, donald_j_axel wrote:

> Altså, nu har du jo tidligere demonstreret en update -r tagname kommando,
> som også kunne være (burde være) checkout -r tagname. Det ville være
> bedst hvis man kan bruge den ny branch i et test dir (gerne dit eller
> mit eller et nyt fælles) som er uafhængigt af http serverens filer.

Well, jeg tror bare ikke jeg får ret mange til at teste en branch ud. Det
har taget flere måneder før der var een der gjorde det... :-)

> Hvis Makefilerne fungerer efter de spredte ideer, som der jo er, så
>
>    1) Kan de køres på et nyudchecket filtræ
>       (Det kan den gamle jo trods alt hvis man checker
>       alt ud eller ved, hvad der *skal* med.)

Men, de kan ikke sameksistere....

>    2) Kan de generere et target i et build-dir (det er måske for meget
>       at forlange for alle targets)

Jow, det kan de sagtens.

> Distributions-targets, det er arkiverne, ikke?

Jow, men som source, mest.

> Det lyder spændende, hvad mener du med install-targets?
> Umiddelbart tror jeg ikke vi behøver install?

Hvorfor ikke? Er det ikke meget fedt at kunne installere dem i
/usr/share/doc/linuxbog-20030818/ eller lignende?

Mads

Free your mind and your desktop will follow....
                                     Linux - the choice of a GNU generation