Re: [BOG] Nogle tanker om autoconf

On Thu, 21 Aug 2003 14:43:36 +0200 (CEST)
sslug@sslug wrote:

> Well, jeg tror bare ikke jeg får ret mange til at teste en branch ud. Det
> har taget flere måneder før der var een der gjorde det... :-)

Aj det er også synd, det må være kommunikationsbrist og fordi folk
jo får børn og arbejder og holder møder og skriver news og ... you name it!

> Men, de kan ikke sameksistere....

Ok - det forstår jeg jo godt. Men efter lidt tøven fandt jeg ud af,
at den nemmeste måde at checke vores cvs var

    mkdir rod4bog
    cd rod4bog
    cvs -d /usr/local/CVSROOT checkout linuxbog

    cd linuxbog
    make start
    cd friheden
    make pdf