Re: [BOG] fejl i cvs

On 21 Aug 2003, Peter Toft wrote:

> Netop!

Hvilket sender os tilbage til set/book diskussionen...

Man kunne jo lave nogen scripts. Ihvertfald synes jeg ikke det er specielt
smart at man f.eks. ikke kan mirror linuxbog (antager jeg).

Mads-som-venter-på-en-pdf-udgave-skal-oversætte

64 GB PAE mode works just fine on my 8GB RAM, 8-way Xeon box [..]

                                 - Ingo Molnar, Linux Kernel List, 1999-11-03