Re: [BOG] Nogle tanker om autoconf

On 21 Aug 2003, Peter Toft wrote:

> Hvis du overtager ansvaret for at kunne bygge det hele, så fint med mig
> :)

Det er lidt problemet - jeg har jo ikke meget føling med hvad der foregår
på tyge... Og, min egen maskine er 15 minutter om at bygge pdf udgaven af
applikationsbogen... mao: temmeligt langsom...

Men, hvis du kunne leve med at skidtet ikke virkede en overgang, så...

Mads

Remember, never ask a geek "why"; just nod your head and back away slowly...