Re: [BOG] Hvorfor aligner vi ikke billeder center?

On Sun, 24 Aug 2003, Hans Schou wrote:

> Nej, og det bliver sværerer at læse. Hvis det er et lille billede
> hænger det og flagre mit på siden og kompositionen ser underlig ud.

Tænk, jeg har det lige omvendt. Jeg synes at en side som f.eks.
http://cvs.linuxbog.dk/applikationer/bog/naetvaerks-programmer.html
er rimeligt underlig at læse. Særligt i pdf udgaverne.

> Omvendt kunne man spørge om ikke alle overskrifter og
> underoverskrifter skulle centreres. Det ville blive endnu værre.

Jeg kan ikke se sammenhængen.... det ville være fjollet.

> Prøv at ændre det i style-sheetet og se hvordan det ser ud.

Hvordan ville du ændre det?

Mads

It cited compatibility problems, namely among users trying to receive
Microsoft World documents.
               - IDG document at http://www.idg.net/ic_874686_1794_9-10000.html
	         Read 20020611. Freudian slip? It is not to late to change.