Re: [BOG] todo & skrivevejledning

On 24 Aug 2003, Peter Toft wrote:

> Enig - det var også lidt det jeg i sin tid tænkte med
> todo.html som findes til hver bog.

Hmm. OK, jeg opfattede mere todo som "ting der skal laves", mens
skrivevejledning så mere skulle være "hvordan den her bog gerne vil have
at ting bliver lavet".

> Anyway - det kan sagtens laves om.

Jeg forsøger senere...

Mads

The irony is that Bill Gates claims to be making a stable operating system
and Linus Torvalds claims to be trying to take over the world.