Re: Kommentar tilhttp://www.linuxbog.dk/unix/bog/man-og-info-sider.html

On 31 Aug 2003 06:55:16 -0000
SSLUG web-mail <sslug@sslug> wrote:

> Besked sendt via www.sslug.dk -
> http://www.sslug.dk/skriv_til.php
> Afsender:	Hans
> Epostadresse:	sslug@sslug
> Emne:		Kommentar til
> http://www.linuxbog.dk/unix/bog/man-og-info-sider.html
> Besked:
> Hjælp: hvordan kommer jeg ud af man siden igen?

Det står altså længere nede i teksten. Nu har jeg skrevet en lidt
anden indledning, og håber, at det hjælper. Jeg synes lige den
oprindelige forfatter skal kigge igennem, hvad jeg har skrevet,
da det er en lille udvidelse, som ikke gør det nemmere at læse
afsnittet. Jo længere, jo værre, desværre.

> Nu sidder jeg med min første man side, og må lukke konsollen
> for at komme ud igen.

Det er ikke så slemt. Du kan jo også bruge kill eller prøve en
masse taster. Det er altid en god ide at prøve x, q og e for at
slutte og F1 eller h for help.

--
sslug@sslug -- Linux works for me. http://d-axel.dk/