itstrategi/platform kap.2

CVS: Modified Files:

itstrategi.sgml: Jeg har forsøgt at føre disposition/rød tråd
igennem til beslutningsgrundlag, men det er simpelthen for
vanskeligt at skrive noget i den tråd, og vistnok ikke engang
særligt relevant mere. Jeg opgiver nu. Hvis der er nogen, som vil
overtage, så er jeg glad og vil gerne mødes og tale tingene
igennem, ellers stopper jeg arbejdet på denne bog. Jeg vil måske
forsøge noget lignende i en anden sammenhæng, men så bliver det
baseret på "case studies", standarder, professionalisme, sikkerhed
og fleksibilitet, ikke på besparelser og kontorplatform.

/Hilsen, Donald

P.S. Måske retter jeg en sidste gang igennem for at fjerne
overflødige kommentarer og udkommentere TODO-sætninger.

--
donald_j_axel(at)get2net.dk -- http://d-axel.dk/