Re: [BOG] Splitning af stikord til 27 filer - alle-html kan undværes

On Fri, 5 Dec 2003, Hans Schou wrote:

> Hej
>
> Ole Tange har skrevet et script der splitter stikordene.
>
> En demo kan ses på:
> http://www.linuxbog.dk/chlor.php
> hvilket jeg egentlig tror er fint, så den kan bare blive
> kopieret over i index.php
>
> 'splitstikord.pl' er lagt ind i CVS og der er nok lige et par småting
> der skal fikses, men i store træk er den hjemme.

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

> Scriptet skal køres på html-filerne efter tidy er kørt og før der
> indsættes denne submit.inc-ting jeg har lavet.
>
> For at gøre det nemmest muligt, og så pænt som muligt, er Perl-modulet
> HTML::TreeBuilder og Data::Dumper anvendt. Disse er pt. ikke
> installeret på cvs.sslug.dk så der kan ikke laves en nightly build
> der. Det kan vel ordnes.

Kan du ikke lige skrive hvordan jeg eller en anden
admin installerer det? Det finder vi ud af

> Som forberedelse til søgemaskiner fremover har jeg installeret
> http://www.linuxbog.dk/robots.txt

hvis den gerne også i CVS

> der ikke tager "/alle" med

Flot!!

Hip hip!!!!!

  Audience:  What do you want, Eric?
  Eric:  I want to live in a world where software doesn't suck.
  Richard:  Any software that isn't free sucks.
  Linus:  I'm interested in free beer.