Re: [BOG] Splitning af stikord til 27 filer - alle-html kan undværes

On Fri, 5 Dec 2003, Peter Toft wrote:

> Kan du ikke lige skrive hvordan jeg eller en anden
> admin installerer det? Det finder vi ud af

OK, jeg ser lige at Data::Dumper er en del af perl-pakken, så den
skulle være der.

HTML::TreeBuilder har jeg installeret som en del af
perl-HTML-Tree-3.17-1
under Mandrake. Pakken er dog fra rpmfind.net og bygget af
PLD-projektet (de ka' de polakker).

> hvis den gerne også i CVS

OK.

/hans
Hvis du har "stjålet" software, så skulle du skamme dig og
aflevere det tilbage!