Re: [BOG] Makefile.subdir +176 - og splitstikord.pl

On man, 2003-12-08 at 00:10, Hans Schou wrote:
> Hej
>
> På tyge.sslug.dk prøver jeg en
>   ./configure --med unix
> og får følgende fejl:
>
> Makefile.am:176: bad macro name `'
> Makefile.am:170: pakhtml defined both conditionally and unconditionally
> Makefile.am:202: bad macro name `'
> Makefile.am:176:  was already defined in condition TRUE, which implies
> condition BUILD_PAKHTML_TRUE
>
> Er der nogen der har en idé om hvad der er galt?

weird - den kører clean for mig - men Jacob har lavet noget prut i
unix-bogen. Der er en fil "kommandoer-pakker.docbook" som ikke har
samme endelse som andre filer - og det kan ikke oversættes :-(

> [...]
> en "make html", og har kørt en tidy, så skal denne køres:
>  splitstikord.pl friheden/bog/stikord.html admin/bog/stikord.html
>
> Det kan nok klares med en:
>  SPLITHTML=
>  for D in $SUBDIRS; do
> 	if [ -e $D/bog/stikord.html ]; then
> 		SPLITHTML="$SPLITHTML $D/bog/stikord.html"
> 	else
> 		echo "Fejl: $D/bog/stikord.html findes ikke"
> 	fi
>  done
>  ./splitstikord.pl $SPLITHTML
>
> Er det meningen at scripts generelt skal flyttes ned i

Jo

> /hans

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
BSD konference kommer 5. og 6. marts 2004 i Symbion.