From: "Michael H Svensson" <sslug@sslug>
Newsgroups: dk.edb.system.lomme-pc
Subject: Re: Mellemrum fjernes i pdf-dokumenter ved flytning til ipaq 5550
Date: Thu, 11 Dec 2003 17:53:51 +0100

"ht"  wrote
> Når jeg tilføjer et dokument til filfolderen på min ipaq5550 vha
> ActiveSync, så laves en form for konvertering til pda-format, hvilket
> er fint nok. Problemet er bare, at denne konvertering også ssynes at
> fjerne mellemrummene mellem ordene i dokumenterne, hvilket gør
> teksterne temmelig ulæselige.
>
> Er der en måde at komme udenom dette problem på?

Hej Hans-Henrik,

Jeg har ikke oplevet problemet med manglende mellemrum ved konvertering og
kopiering af pdf-filer til PDA, men jeg har oplevet det ved udskrift af
pdf-filer til printer.

Det problem blev løst ved at sætte "flueben" i boksen "Print as image" under
udprintning fra Adobe.
Jeg ved ikke om det bringer dig tættere på en løsning, men det er vel et
forsøg værd.

Hilsen
Michael

-= END forwarded message =-