Re: [BOG] Re: [FTAV] /friheden/bog/installation-af-linux.htmljanus@janus.dk

On søn, 2003-12-14 at 22:18, Janus Sandsgaard wrote:

> Det har du sikkert ret i. Det sprang mig bare i øjnene, og så valgte jeg
> at skyde en kommentar af nu hvor jeg lige havde tanken (og Hans Schous
> fine kommentar-sytem). :-)

> tjoo.. mere at lidt lyder som om, det er lettere at putte en ekstra
> (gammel) disk i en maskine for at teste Linux. Hvis målgruppen er
> bgyndere, er det nok lettere at bede dem brugre fx. Mandrakes glimrende
> artitionerings-værktøj end at opfordre dem til at bruge skruetrækker. Og
> så er det det med NTFS, hvor der referers til en gammel Mandarke. I dag
> kan MDK og SuSE gøre det på en elegant måde.

Der er et tradeoff - jeg er ret sikker på at vi får smadret færre
windowsdiske når det er beskrevet som det står nu (tag en ekstra disk
kør på den). Men ja, MDK og SuSE er ved at være gode på det punkt.

I må gerne ændre teksten :)

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
BSD konference kommer 5. og 6. marts 2004 i Symbion.