Release?

Som I nok har gættes så har jeg meget travlt så release ved 1/12
kom ikke :)

jeg har flere ting jeg gerne vil have med næste gang
* Første skud på python-bogen
* En bog, som minder om www.sslug.dk/julekalender :)
* Dræbt alle-bogen. Her kommer Hans på banen, nok i praksis
   ved at Hans snakker med Mads Dyd (som er lidt hårdt hængt op
   med andre ting).
* Ryddet op i "friheden" - der er pt. flere ting som sejler.
* "unix"-bogen er Sparre i gang med at rydde op i. Der er meget
   gammelt "ral".

andre som har ting de gerne vil bidrage med - ellers tror jeg på et skud
omkring nytår

http://LinuxForum.dk - Årets bedste Linux og
BSD konference kommer 5. og 6. marts 2004 i Symbion.