Re: [BOG] stikord - Release?

On Sun, 14 Dec 2003, Peter Toft wrote:

> * Dræbt alle-bogen. Her kommer Hans på banen, nok i praksis
>    ved at Hans snakker med Mads Dyd (som er lidt hårdt hængt op
>    med andre ting).

Jeg har lidt opgivet at få den rigtigt proppet ind og automatiseret.
Så ved release, kan vi så ikke lige køre den manuelt, så den kommer
med?

Når "alle"-bogens HTML ikke er der, så gør man:
  faelles-filer/splitstikord.pl */bog/stikord.html*
så virker det.

> ellers tror jeg på et skud omkring nytår

Fint nok.

/hans
Hvis du har "stjålet" software, så skulle du skamme dig og
aflevere det tilbage!