Re: [FTAV] /friheden/bog/installation-af-linux.html

On Sun, 14 Dec 2003 22:18:54 +0100 (CET)
Janus Sandsgaard <sslug@sslug> wrote:

> tjoo.. mere at lidt lyder som om, det er lettere at putte en ekstra
> (gammel) disk i en maskine for at teste Linux. Hvis målgruppen er
> begyndere, er det nok lettere at bede dem bruge fx. Mandrakes glimrende
> partitionerings-værktøj end at opfordre dem til at bruge skruetrækker.

Det tror jeg også!

> ... Og
> så er det det med NTFS, hvor der referers til en gammel Mandarke. I dag
> kan MDK og SuSE gøre det på en elegant måde.

Det må jeg sætte mig ind i - det vil jeg undersøge. Jeg sætter snart
en ekstra maskine op med SuSE, så kan man vel se det? Eller er der
skrevet noget om det?

--
donald_j_axel(at)get2net.dk -- http://d-axel.dk/