Re: [FTAV] /friheden/bog/installation-af-linux.html

On Mon, 15 Dec 2003, donald_j_axel wrote:

> Det må jeg sætte mig ind i - det vil jeg undersøge. Jeg sætter snart
> en ekstra maskine op med SuSE, så kan man vel se det? Eller er der
> skrevet noget om det?

Ikke andet end hvad de måtte stå i diverse manualer til de respektive
distributioner, men det virker virkelig godt: Brugte det på arbejdet lige
inden jeg drog på barselsorlov. SuSEs installer startede fra cd, opdagede
min Win2000-partition, og spurgte om jeg kunne tænke mig at skubbe den ud
i et hjørne af harddisken. Jeg svarede bare ja og godkendte den foreslåede
størrelse, og da jeg kom tilbage fra kaffe-maskinen havde den installere
en komplet Linux side om side med Win2000. :-)

-j