I can't find the format file `jadetex.fmt'!

Hej!

-----
This is TeX, Version 3.14159 (Web2C 7.3)
I can't find the format file `jadetex.fmt'!
-----

Efter att ha uppgraderat till RH6.0 för ett tag sedan (från RH5.2)
stötte jag plötsligt på detta problem. Jag använder DocBook och Jade,
och har gjort som pto föreslår på sin sida om DokBook.
db2thml och db2rtf fungerar fint, men inte dvi, ps eller pdf.

tips till en frustrerad Bosse?

Egentligen är det inte Docbook jag ska använda (tror jag) utan TEI, för
genealogiska data. Någon som har erfarenhet av detta?

Bosse
E-Mail: Bo Rosén <sslug@sslug>

Indecision is the true basis for flexibility.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:54 CEST [an error occurred while processing this directive]