Re: Dansk orddeling

Hej SSLUG-folk,

Jeg vil gerne gøre opmærksom på nedenstående opfordring. Hvis du har
eksempler kan du enten sende dem direkte til ham -- poster du her skal
jeg nok samle sammen og sende videre.

mvh
        /arne

--
Arne Jørgensen <http://arnested.dk/>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 18:58 CEST [an error occurred while processing this directive]