Re: [EMACS] optimeringsværktøj?

sslug@sslug writes:

> Jeg leder efter et program/ en funktion, der kan fortælle mig
> hvor lang tid forskellige kodelinier i et c program tager at eksekvere. En
> slags optimeringsredskab.

Det du søger hedder en profiler. Det er sådan et program der kan
fortælle hvor lang tid bestemte dele af et program tager at
eksekvere. Så kan du selv optimere hvor det måtte være nødvendigt.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med at finde sådan en profiler, men
du har måske mere held med et svar, hvis du spørger på
programmeringslisten.

--
Jacob - www.bunk.cc
Illiterate?  Write today, for free help!