Problem med alt-knappen som Meta ved C-M-\

Hej.
Jeg kan ikke få alt-knappen til at fungere sammen med ctrl-knappen når jeg
skal udføre kommandoer som C-M-v og C-M-\. Istedet må jeg bruge ESC-C-v og
ESC-C-v. Alt-knappen fungerer dog godt som meta-knap når jeg skal udføre
kommandoer som M-y og M-w. Jeg håber der er nogen der har en løsning på
problemet.

På forhånd tak.

Anders Baumann

P.S.: Jeg kører Mandrake 8.2.