Re: [EMACS] tex filer i emacs og stavekontrol

Ok, jeg tro lige, jeg prøver at rede de to mikrogram værdighed, jeg har tilbage
:-)
Jeg har læste not-so-short-int. (ellers mange tak for henvisningen :-))
 Men da jeg pt skriver "koderne" til mine LaTeX dokumenter i Linux (emacs),
og oversætter dem vi mikTeX i windows, løber jeg ind i det problem, at programmet
melder at filen ikke er brugbar, den "oversætter" kun .tex filer.
Hvis jeg bare skriver noget i emacs og gemmer det kan jeg ikke få det oversat.
Deraf kom mit spørgsmål...

Dexter

Få din egen webmail på http://solmail.sol.dk - gratis og med dig overalt!
Træt af virus? Få gratis beskyttelse her: http://antivirus.sol.dk