Re: [EMACS] auctex inst. i .emacs?

>Emacs læser som standard ~/.emacs. Har du ikke sådan en, så kan du
>trygt lave en.

Jeg tror jeg har forstået det, meeen skal lige være sikker :-)
Når jeg stå i mit hjemmekatalog og skriver "ls -a" så kommer der bl.a. en
fil frem der hedder .emacs, der må så være ~/.emacs, ikke?
(hvis jeg skriver "emacs .emacs &" så åbnes emacs med et temligt kryptisk
indhold)

Der eksistere ikke et katalog ved navn ~/emacs/site-lisp men er det ikke
det jeg opretter med nedenstående komando?

>Det ved jeg ikke. Hvad siger 'C-h v load-path RET'?

C-h v load-path RET = ctrl+h+v load-path RET i promten ?

Dexter

Jeg tror såmænd jeg er ved at fatte lidt af det her.? :-)

Få din egen webmail på http://solmail.sol.dk - gratis og med dig overalt!
Træt af virus? Få gratis beskyttelse her: http://antivirus.sol.dk