Re: [EMACS] auctex inst. i .emacs?

>Du burde allerede have et site-lisp katalog, hos mig er det placeret
>som "/usr/share/emacs/site-lisp/".

Min load-path hedder /usr/share/emacs/21.1/lisp - i det katalog ligger en
masse filer og kataloger, så det er vel her jeg skal have emacs til at ligge?
med komandoen:
make lispdir=/usr/share/emacs/site-lisp/install ?

eller skal jeg først kopiere hele /usr/share/emacs/ med underkataloger ind
i ~ ?
Jacob nævnte noget om, at det kunne være en ide?

vil det ikke give problemer med to load-paths under samme bruger?

	Ordbog:
Når jeg skal aktiver dansk ispell, skrev Brix, at jeg skulle tilføje (setq
ispell-dictionary "dansk") i ~/.emacs, er det den .emacs der allerrede eksiter
i mit hjemmekatalog, eller er det det der vil opstå hvis jeg flytter /usr/share/emacs/
til ~?

	Dexter

Selv dværgen  kan nå de øverste bær - hvis han står på skuldrene af kæmpen.

Få din egen webmail på http://solmail.sol.dk - gratis og med dig overalt!
Træt af virus? Få gratis beskyttelse her: http://antivirus.sol.dk