Tramp: kan ikke fo det til at virke!

Hvordan går jeg 'tramp' modulet i emacs 21.2.1 til at virke. Jeg kan forstå
ud fra dokumentationen at der en del der skal sættes op. Det har nu også
prøvet men jeg får denne fejl når jeg prøver at lave en connect:

   sslug@sslug's password:
   Process *tramp/scp usmod* killed

Hvordan dælen får jeg det til at virke ?

(John =;-)
--
ALBackup er kommet i en ny og bedre udgave med mange nye muligheder.
Check it out !!!