[Emacs: Tramp] Jeg kan ikke få den til at virke!

Jeg står og skal bruge modulet 'TRAMP' i Emacs.
Problemet er bare at Emacs giver en fejlmeddelse:

   sslug@sslug's password:
   Process *tramp/scp spuh* killed

Og i minibufferen står der:

   Out of band 'scp' not applicable for remote shell asking fora password

Hvordan kan jeg gøre så jeg kan indtaste en adgangskode ?

(John =;-)
--
ALBackup er kommet i en ny og bedre udgave med mange nye muligheder.
Download bøf rettet. Check it out !!!