Re: [EMACS] auctex inst. i .emacs?

Hej igen

nu har jeg tilføjet følgenden i .emacs
(nu tror jeg jeg har styr på hvad .emacs er, og hvad /usr/.../emacs/.. er)

;; Auctex
(require 'tex-site)

Auctex virker fint - tror jeg nok, auctex er et hjælpeprogem til at skrive
latex med i emacs? Indeholder det også en oversætter? (fra .tex til .dvi?)

;; use danish dictionary as default
(setq ispell-dictionary "dansk")

Jeg kan ikke få emacs til at fortælle mig at stovefejl er forkert (men når
jeg bruger ispell -d dansk i konsolen er der ingen problemer?)

;; flyspell-mode
(autoload 'flyspell-mode "flyspell" "on-the-fly spelling cheker." t)
(autoload 'flyspell-delay-command "flyspell" "Delay on command." t)
(autoload 'tex-mode-flyspell-verify "flyspell" ""t)

;; the default flyspell behaivour
(put 'LaTex-mode 'flyspell-mode-predicate 'tex-mode-flyspell-verify)

Det virker slet ikke! Jeg kan taste M-x (M = Esc?) alle de gange jeg vil
og skrive flyspell-mode i emacs "komandolinje" alle de gange jeg vil, der
sker ikke noget, kan I se hvad jeg har gjort forkert?

	Venligst

	        Dennis Hansen

Det hedder jeg men alle kalder mig efterhånden Dexter, det er vidst kun nogle
få af mine lærer og min bank der stadig bruger Dennis (med sufixet Hansen)

Få din egen webmail på http://solmail.sol.dk - gratis og med dig overalt!
Træt af virus? Få gratis beskyttelse her: http://antivirus.sol.dk