Re: [EMACS] auctex inst. i .emacs?

>> (setq ispell-program-name "aspell")

jeg udskiftede aspell med ispell og så virkede engelsk flyspell, men jeg
kan sgu - undskyld - ikke få den danske til at virke.

De andre ting virker fint - tak for hjælpen.

  Dexter

  (med mindre er der nogen der vil betragtet mig som dybt useriøs - og det
er der nok god grund til :-) - eller slet ikke kan tage mig alvorlig - det
har jeg selv svært ved:-) - så tror jeg nok jeg fortsætter med at kalde mig
Dexter, men min person oplysninger er altid tilgængelig for enhver det ønsker
at sende trusselsbreve, bilbomber eller lignende :-)

Få din egen webmail på http://solmail.sol.dk - gratis og med dig overalt!
Træt af virus? Få gratis beskyttelse her: http://antivirus.sol.dk