Re: [EMACS] auctex inst. i .emacs?

>>>>> "gekko2" == gekko2  <sslug@sslug> writes:

gekko2>   Dexter

gekko2>   (med mindre er der nogen der vil betragtet mig som dybt
gekko2> useriøs - og det er der nok god grund til :-) - eller slet
gekko2> ikke kan tage mig alvorlig - det har jeg selv svært ved:-) -
gekko2> så tror jeg nok jeg fortsætter med at kalde mig Dexter, men
gekko2> min person oplysninger er altid tilgængelig for enhver det
gekko2> ønsker at sende trusselsbreve, bilbomber eller lignende :-)

Jeg tror nu mere at det er at din from: er sat til sslug@sslug

--
Dennis
use Inline C => qq{void p(char*g){