Re: [EMACS] auctex inst. i .emacs?

"Dennis Hansen" <sslug@sslug> writes:

>  Jeg får stadig meldingen [no match], men nu trykker jeg da på den rigtige
> knap :-)

Så må du altså gøre et eller andet forkert! Hvornår siger den [No
match]? Når du forsøger at køre 'ispell-change-dictionary', eller når
du skriver 'dansk'?

> ispell-da ligger i mit hjemmekatalog, har det en betydning?

Det lyder mærkeligt! Du skal naturligvis have installeret den pakke
der hedder ispell-da, og jeg kan ikke tro at den lægger sine filer i
dit hjemmekatalog. Hvad giver 'rpm -qa|grep -i spell' i en normalt
kommandoprompt (altså IKKE i Emacs)?

På mit system giver det fx:

$ rpm -qa|grep -i spell
aspell-0.33.7.1-9
gnome-spell-0.4.1-0.7x
aspell-da-1.4.22-2
aspell-en-gb-0.33.7.1-9
pspell-0.12.2-8
aspell-devel-0.33.7.1-9
pspell-devel-0.12.2-8
aspell-en-ca-0.33.7.1-9

... men jeg bruger stadig ikke SuSE Linux.

--
Jacob - www.bunk.cc
Insomnia isn't anything to lose sleep over.