Re: [EMACS] auctex inst. i .emacs?

>Så må du altså gøre et eller andet forkert! Hvornår siger den [No
>match]? Når du forsøger at køre 'ispell-change-dictionary', eller når
>du skriver 'dansk'?

Når jeg skriver "dansk"

>Det lyder mærkeligt! Du skal naturligvis have installeret den pakke
>der hedder ispell-da, og jeg kan ikke tro at den lægger sine filer i
>dit hjemmekatalog. Hvad giver 'rpm -qa|grep -i spell' i en normalt
>kommandoprompt (altså IKKE i Emacs)?

sslug@sslug:~> rpm -qa|grep -i spell
ispell-british-3.2.06-205
ispell-american-3.2.06-205
ispell-3.2.06-205
sslug@sslug:~>

det er det resultat jeg får! og ja jeg kan godt se at ispell - da mangler,
men se på http://www.linuxin.dk/artikler/index.php?id=205 billede nr. to,
der kan du se at ispell -da ligger i mit hjemmekatalog (undskyld - jeg ved
at henvisningen virker som en billig reklame, men jeg glemte at kopiere den
del af konsolen, og jeg har ikke linux på denne maskine)

     Dexter

Få din egen webmail på http://solmail.sol.dk - gratis og med dig overalt!
Træt af virus? Få gratis beskyttelse her: http://antivirus.sol.dk