Re: [EMACS] auctex inst. i .emacs?

>Ellers ville det i hvert fald være en af de grunde der kunne gøre at
>jeg fandt mig en anden distribution. Mit liv er for kort til den slags
>bøvl.

 Det har jeg også alvorlgt overvejet! Jeg synes der er for mange ting jeg
mangler!
Kan du anbefale en dist? Som indeholder både latex (oversætteren :-) og dansk
a-/ i-spell, og gerne KDE - jeg er sgu blevet ganske glad for den :-)
Jeg havde tænke på RH eller mandrake?

   Dexter

Få din egen webmail på http://solmail.sol.dk - gratis og med dig overalt!
Træt af virus? Få gratis beskyttelse her: http://antivirus.sol.dk