Re: [EMACS] auctex inst. i .emacs?

"Dennis Hansen" <sslug@sslug> writes:

> Kan du anbefale en dist? Som indeholder både latex (oversætteren :-) og dansk
> a-/ i-spell, og gerne KDE - jeg er sgu blevet ganske glad for den :-)

Jeg bruger selv Red Hat af den simple grund at det er hvad jeg "altid"
har brugt. Jeg har dog hørt at Red Hat skulle have lavet en mærkelig
sammensmeltning af KDE og Gnome i Red Hat 8.0 (som jeg ikke har prøvet
endnu).

Skulle jeg starte "forfra", så tror jeg ikke at jeg havde valgt Red
Hat i dag.

> Jeg havde tænke på RH eller mandrake?

Både Red Hat og Mandrake har tetex, ispell, Emacs, KDE osv. med. Det
vil jeg faktisk tro at de fleste udbredte distributioner har.

--
Jacob - www.bunk.cc
It is better to wear out than to rust out.