Re: [EMACS] auctex inst. i .emacs?

Dennis>  Det har jeg også alvorlgt overvejet! Jeg synes der er for
Dennis> mange ting jeg mangler!  Kan du anbefale en dist? Som
Dennis> indeholder både latex (oversætteren :-) og dansk a-/ i-spell,
Dennis> og gerne KDE - jeg er sgu blevet ganske glad for den :-) Jeg
Dennis> havde tænke på RH eller mandrake?

debian testing

--
Dennis
use Inline C => qq{void p(char*g){