Re: [EMACS] ispell misalignment ... probably in compatible versions

In article <sslug@sslug>, Jacob Sparre Andersen wrote:

>  Ikke lige præcist den, men ja. :-(

>  Så er det muligvis ikke den fejl som jeg har observeret.  Så vidt jeg
>  husker kom jeg frem til at den enten skyldtes en defekt i Aspells
>  Ispell-emulering (det var i virkeligheden Aspell der forsøgte at
>  efterligne Ispell) eller også var det Emacs der gjorde for mange
>  antagelser om formatet af uddata fra Ispell.

Det er en hurtig observation, ikke vildt gennemtestet.

>  Prøv at se på uddata fra Aspell når den emulerer Ispells filtermodus.
>  Er der nogle interessante forskelle mellem om det er ren 7-bit tekst
>  eller ej?  Og er det et UTF-8- eller et ISO-8859-1-system du arbejder på?

Jeg vender tilbage til problemet mandag og så vil jeg prøve at kigge på
de ting. Tak for ideerne.

Var der en rettelse til den fejl du fandt?

Venligst
--
#! /bin/sh
function u () {

Skrevet af Jacob Sparre Andersen og udgivet under BSD-licensen. Giv
eventuelt en øl, hvis du synes godt om programmet.