auctex og font-lock faces

Når jeg bruger AUCTeX har jeg et par standard kommandoer jeg gerne vil have
farvet i "kommando" farven. Det er f.eks.
 \hline, \includegraphics etc.
Jeg har prøvet at køre TeX-auto-generate, men det lader ikke til at sætte
farverne op rigtigt. Er der en liste over "farvede" TeX-kommandoer man bare
kan ændre i?
Et tilsvarende spørgsmål: hvad her den font-lock face som "ukendte" kommandoer
farves i, hvis jeg bare vil ændre den?
--
Kasper Daniel Hansen, Research Assistent
Department of Biostatistics, University of Copenhagen