Re: [EMACS] Ønsket anvendt browser skal sættes til MozillaFird

Tak for svaret, men ...

Da jeg ikke er særlig rutineret i at konfigurere min .emacs, så vil jeg også gerne vide, hvorledes jeg skriver det i denne fil.

(Hvis nogen eventuelt kender en hamrende pædagogisk side, der omhandler emnet, så vil jeg blive meget glad for at få URL'en.)

Venlig hilsen
Thomas

Per Abrahamsen wrote:
Thomas <sslug@sslug> writes:

Hvordan får jeg fortalt emacs, at jeg i gennem denne applikation
ønsker at benytte en anden browser end den registrerede default
browser?

M-x customize-option <ret> browse-url-browser-function <ret>