Re: [EMACS] nxml mode

donald_j_axel <sslug@sslug> writes:

> anbefaler, at man bruger emacs og nxml pakken til at editere sgml
> filer. Det synes jeg er en rigtig dårlig ide, idet jeg ikke kan

Det var nu XML-filer der blev tænkt på.

Til hardcore folk, kan meldes at nxml også kan håndtere XSL-FO filer
hvis man tilføjer datafiler fra
http://xep.xattic.com/xep/resources/validators/validators.html#relaxng
og retter lidt til i schema/schemas.xml

Bare valideringstingen er guld i sig selv :)
--
  Thorbjørn Ravn Andersen
  http://unixsnedkeren.dk/ravn