speedbar/tags og søgning

Hejsa

Jeg har nu kikket på både speedbar og ctags, og de ligner et nyttigt par.

Jeg kunne dog godt tænke mig at man i speedbar kunne taste sig ind til filer og funktioner, gerne med tab-completion. Fx kunne det være fedt at man kunne starte med at taste noget fra et funtionsnavn og man så fik en indsnævret visning, kunne taste lidt mere, mere indsnævret osv. Er det muligt?

I forbindelse med tags har jeg fundet ud af at fx "alt-.edit return" finder funktionen edit frem. Og flere definitioner af edit cykles med alt-1 alt-. Fint nok. Men er det ikke mulilgt at angive hvilken klasse (eller alternativt: fil) man gerne vil søge i? Jeg har nemlig edit defineret i rimeligt mange klasser :-)

På forhånd tak...

--
peace, love & harmony
Atte