Re: [EMACS] Emacs kan ikke vise utf8 korrekt

Thorbjørn Ravn Andersen <sslug@sslug> writes:

> Du skal bruge en font med alle tegnene i - gør du det?

Sikkert ikke. Jeg bruger åbenbart:

"-Adobe-Courier-Medium-R-Normal--17-120-100-100-M-100-ISO8859-1"

Så det bør vel egentlig ikke overraske mig at en fil med en masse UTF8
ikke bliver vist ordentligt.

Nogen der har et bud på en bedre? Hvis den samtidig opfylder at [] og {}
ikke ligner hinanden (som de har en smule tendens til nu) ville det være helt
perfekt.

Mvh.

  Dennis Jørgensen