Ændre »document«-mønstret i LaTeX-modus

Når jeg åbner en tom LaTeX-fil (noget.tex), plejer jeg at starte med
at taste Ctrl-C Ctrl-E og vælge »document«-miljøet.  Det giver mig et
udgangspunkt for at skrive i:

\documentclass{article}

\begin{document}

\end{document}

Er det muligt at ændre hvad der indsættes her?  Jeg vil for eksempel
gerne have at der bliver indsat en linje med
»\usepackage[danish]{babel}« i præamblen og to linjer med
dokumentet.

Jacob
--
»... alle de vestlige demokratiers hemmeligheder gn. årene.
 Lumumba, Thule, Nixon, Vietnam, Allende, Indonesien,