Re: [FORENING] Vedrørende årsmøde i november måned

On Tue, Nov 20, 2001 at 06:39:36AM +0100, Frank Damgaard wrote:

> ? hvor
>
> Der står ikke noget om tidspunkt for årsmøde, så det er noget
> bestyrelsen afgør.
>
> Februar/marts er måske bedre. Slutningen af januar kan være lige
> tidligt nok.
>
> Det vil dog betyde at bestyrelsen vil være valgt i en koretere
> periode når der flyttes.

Det vil betyde at bestyrelsen, som jo er valgt for et kalenderår,
først kan tiltræde efter 10-11 måneder, og den siddende bestyrelse
vil være lidt i et tomrum, fordi de véd at de kun er på lånt tid.
Samt at når bestyrelsen vælges, vil de planer og udsyn som de vælges
på, være noget forældede når de kommer til fadet, 10-11 måneder
efter.

Let's face it: regnskabsaflæggelse er en mindre ting, især i SSLUG,
med denne forenings ringe økonomi. Det bør ikke påvirke hvornår
vi afholder årsmøde.

Venlig hilsen
keld