Re: [FORENING] Re: Valg-resultat fra i går

Frank Damgaard wrote:

> Find nogle bøger om foreningsjura, der er de forskellige metoder
> normalt beskrevet med fordele/ulemper.
> Der er ingen grund til at genopfinde det hele.
> (de nuværende regler er oprindelig fra en sådan bog)

Tjah, måske er det ok at se sådan på det, at det er et emne der er for
svært til at folk kan forstå det, så vi læser hvordan andre har gjort
og accepterer hvad andre synes er bedst.

Som "tekniknørd" har jeg måske bare lidt svært ved at sluge den uden
videre. Jeg accepterer heller ikke bare hvad der er den bedste
tekniske løsning uden at forstå hvorfor.

Men EOT herfra. Ikke tid og ikke forstand på valg. Ved i øvrigt heller
ikke hvem jeg skal stemme på i aften. Må man mon tage en dartpil med
ind? :)

--
Hanne Munkholm         sslug@sslug
Leder af LinuxLab      http://LinuxLab.dk

Price is what you pay. Value is what you get. --Warren Buffet