Re: [FORENING] Vedrørende årsmøde i november måned

Keld Jørn Simonsen wrote:

> Det vil betyde at bestyrelsen, som jo er valgt for et kalenderår,
> først kan tiltræde efter 10-11 måneder, og den siddende bestyrelse
> vil være lidt i et tomrum, fordi de véd at de kun er på lånt tid.
> Samt at når bestyrelsen vælges, vil de planer og udsyn som de vælges
> på, være noget forældede når de kommer til fadet, 10-11 måneder
> efter.

Nej bestyrelsen vil tiltræde i samme øjeblik som den er valgt.
Det kræver at bestyrelvalget ændres så det ikke følger
kalenderåret.

> Let's face it: regnskabsaflæggelse er en mindre ting, især i SSLUG,
> med denne forenings ringe økonomi. Det bør ikke påvirke hvornår
> vi afholder årsmøde.

Det er jeg sådan set enig med dig i. Men du er nød til at finde
nogle
ulember ved mit forslag, uanset hvor lille en ting regnskabet er
så vil
det være en forbedring, og hvis der ikke er nogen ulember, så kan
en flytning vel ikke skade.

--
-
Poul-Erik Andreasen