Re: [FORENING] Re: [MOEDE] Valg-resultat fra i går

Hanne Munkholm <sslug@sslug> writes:

> Ok. Så flertallet må ikke bestemme,

Ikke uden at høre mindretallet.

> og et stort mindretal må heller ikke
> bestemme, men et mindretal på 4 må gerne bestemme.

De kommer jo ikke til at bestemme, de kommer til at få indflydelse.

> Kan en eller anden ikke skrive et program til det her. Det kan være vi
> også skal til at bruge den afstemningmetode i familien, når vi skal
> afgøre hvilken slags is vi skal købe. Jeg mener, det er jo mere
> demokratisk og alting.

Hvis det skulle være forbigået din opmærksomhed er SSLUG's
bestyrelsesvalg både i år og sidste år blevet opgjort af et program jeg
har skrevet til formålet. Du må godt få en kopi, men dokumentationen er
ikke færdig.

.Henrik

--
Når man kører Linux er dette også en mulighed:
   Modeline  "912x684"    64.00 912 966 1104 1232 684 699 706 734