Re: [FORENING] Re: [MOEDE] Valg-resultat fra igår

Henrik Christian Grove wrote:

> Hvis det skulle være forbigået din opmærksomhed er SSLUG's
> bestyrelsesvalg både i år og sidste år blevet opgjort af et program jeg
> har skrevet til formålet. Du må godt få en kopi, men dokumentationen er
> ikke færdig.

hvor man bare indtaster kandidaterne og stemmerne? Det vil jeg da gerne,
det kan jeg bruge imod resten af familien når jeg er i mindretal :-)

PS. Undskyld jeg ikke kan holde min kæft. Jeg ville bare gerne vide om
alle andre forstod og værdsatte det system. Hvis de gør, er det så bare
oplysning/vejledning der mangler, så alle ved hvad deres stemmer
betyder.

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk