Re: [FORENING] Re: [MOEDE] Valg-resultat fra igår

On Tue, 20 Nov 2001 20:23:38 +0100, Hanne Munkholm wrote:

<snip>

>hvor man bare indtaster kandidaterne og stemmerne? Det vil jeg da gerne,
>det kan jeg bruge imod resten af familien når jeg er i mindretal :-)
>
>PS. Undskyld jeg ikke kan holde min kæft. Jeg ville bare gerne vide om
>alle andre forstod og værdsatte det system. Hvis de gør, er det så bare
>oplysning/vejledning der mangler, så alle ved hvad deres stemmer
>betyder.

Skal lige sige at jeg ikke ligefrem er fuldbyrdet Linux nørd og at dette er mit første grundige kig på SSLUG...så det er
nærmest et sær øjne udefra!

Dernæst!

Fatter ikke en brik af det - føles som en masse gang hokus pokus, for ingenting faktisk!
Er det virkelig nødvendigt at gøre en simpel valgprocess, som det jo egentlig er, så kompliceret at man minimum skal
have en bachelor i valgret for at have en chance for at forstå systemet. Måske systemets tilgængelighed har noget at gøre
med folks forbehold overfor valget samt grunden til at der tilsyneladende er chance for at antallet af kandidater er
mindre end antallet af stole på broen.

Ligeledes - ville det ikke være smart at binde valget af ledelsen sammen med starten på regnskabsåret, evt med
årsrapporten offentliggjort en uge eller tre før valget ... kort sagt to fluer med et smæk - et rent smæk ... således at der
ikke er nogen hængepartier for nogen parter.

Well....jeg vil trisse tilbage til mine fyldte rødspætter - have fun :o)

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Member of Team OS/2 Denmark
sslug@sslug
http://www.illogical.dk
in vino veritas (drunkennes makes a man let out the truth)