Re: [FORENING] Re: [MOEDE] Valg-resultat fra igår

Hanne Munkholm skrev:

> PS. Undskyld jeg ikke kan holde min kæft.

Det skal du ikke undskylde. Det er derfor du er blevet valgt
ind i bestyrelsen (tror jeg i det mindste).

> Jeg ville bare gerne vide om alle andre forstod og
> værdsatte det system. Hvis de gør, er det så bare
> oplysning/vejledning der mangler, så alle ved hvad deres
> stemmer betyder.

Jeg er fysiker, så det tæller nok ikke at jeg forstår
systemet, men jeg kan ikke forestille mig et mere fornuftigt
system til brug i SSLUG[1].

Jacob

1) I visse andre sammenhænge, kan andre hensyn eller mere
   specielle former for mindretalsbeskyttelse være
   relevante.
--
"Navier-Stokes-ligningen er som Biblen,
 det er randbetingelserne der bestemmer det hele."