Re: [FORENING] Re: [MOEDE] Valg-resultat fra igår

Hanne Munkholm <sslug@sslug> writes:

> hvor man bare indtaster kandidaterne og stemmerne? Det vil jeg da gerne,
> det kan jeg bruge imod resten af familien når jeg er i mindretal :-)

Du skal huske at denne metode kun er beregnet til når man skal vælge
flere (i SSLUG's tilfælde 6/8), når du ikke kan blive enig med PHK og
Tux og i skal have jordbær- eller chokoladeis til dessert, får du ikke
noget ud af det.

> PS. Undskyld jeg ikke kan holde min kæft. Jeg ville bare gerne vide om
> alle andre forstod og værdsatte det system. Hvis de gør, er det så bare
> oplysning/vejledning der mangler, så alle ved hvad deres stemmer
> betyder.

For det første synes jeg diskussionen er sjov, for det andet synes jeg
det er rigtig relevant at få klarlagt hvad det er folk ikke forstår.

.Henrik

--
Linux overalt! - og det kan kun gå for langsomt!