Re: [FORENING] Re: [MOEDE] Valg-resultat fra igår

"Peter Jespersen" <sslug@sslug> writes:

> Fatter ikke en brik af det - føles som en masse gang hokus pokus, for
> ingenting faktisk!  Er det virkelig nødvendigt at gøre en simpel
> valgprocess, som det jo egentlig er, så kompliceret at man minimum
> skal have en bachelor i valgret for at have en chance for at forstå
> systemet.

Problemet er (som jeg også skrev i går) at SSLUG's bestyrelsesvalg har
tradition for at have stemmeslugere. Det betyder at en stemme per mand
som de fleste kan forholde sig til ikke er særlig hensigtsmæssigt. Så
snart hver person har flere stemmer, bliver det mere besværligt, dette
er ikke den værste man kunne have fundet på.

.Henrik

--
IQ er et tal med lige så god anvendelseværdi som BogoMIPS.
                                                  -- citat Peter Makholm